29 octombrie 2017

Momentul tau de rasfat

Desi uneori pare imposibil, ei bine din cand in cand, ar trebui sa avem momentul nostru de rasfat. Si cand spun asta, cred ca ma intelegeti perfect, ca parca, noi femeile, avem mereu un spiridus in noi si mereu ceva de facut.
Ce inseamana momentul nostru de rasfat pentru fiecare din noi? Ei bine, nu as putea sa raspund la aceasta intrebare foarte precis, dar stiu ca inseamna acele momente de evadare din cotidian si din rutina zilnica. Pentru unele dintre noi este o cafea sau cana de ceai in varful patului, pentru altele este aceeasi cafea la o terasa, sau poate o carte buna, o bucata de ciocolata sau prajitura savurata si nu manacata pe furis , o intalnire cu fetele, o piese cu teatru, etc


Cand ma gandesc la momentul meu de rasfat parca il simt ca un fel chiul de la vreo ora importanta cand eram in liceu. Nu au fost multe intamplari de genul, dar stiu ca le-am simtit intr-un mod interesant, parca facem ceva semnificativ, ceva ce trebuia sa traiesc.

Tot asa acum, adult fiind, cand am momentul meu de rasfat simt ca chiulesc intr-un fel de ora de gatit sau de spalat, de la aranjat copii sau alte treburi gospodaresti. Cat de des ar trebuie sa fie acest moment? Ei bine, nici la asta nu stiu sa raspund, dar stiu ca fiecare dintre noi, trebuie sa il aiba ori de cate ori simte ca a ajuns la limita puterii sau ca e prea incordata sau are prea multe lucruri de facut.
Astazi de exemplu, momentul meu de rasfat a fost sa ma opresc la o teresa cunoscuta si sa ma bucur de o felie de tort cu morcovi si o cafea buna. Nu era nimic programat, doar ca in agitatia zilei de astazi, am hotarat ca merit o mica pauza. Si atunci, zis si facut, am luat-o.
Am simtit ca am oprit un pic timpul si ca am ocazia sa imi trag sufletul, sa ma intreb ce mai fac si sa las lista de to do la o parte.

Este ideal daca in aceste momente refuzam sa ne uitam pe telefon  sau pe internet, ci pur si simplu ne uitam in jurul nostru. Eu astazi am privit oamenii care erau in jurul meu. Am  vazut fete vesele, fete agitate, fete care nu spuneau nimic, sau fete triste. Multi erau cu nasul intr-un telefon sau laptop, iar daca tu nu esti asa, trebuie sa recunosca ca parca faci parte dintr-un alt film.Dar te asigur ca e filmul tau si tu esti regizorul, deci fa-l cum iti place, indiferent de ceea ce fac cei din jurul tau.
Nu fiti aspri cu voi si dati-va ocazia sa aveti momente de rasfat. Sunt o adevarata resetare a tot ceea ce sunteti si simtiti. La cate mai multe zic, nu-i asa?

autor : Adela Polverea