10 decembrie 2017

6 trucuri pentru o atitudine mentala benefica

Am iesit sa fac o plimbare, intr-o zi oarecare, pe un bulevard oarecare,  cu o vreme linistita care imi aduce multa placere in dupa-amiezile de toamna, chiar daca orasul pare zbuciumat prin agolomeratia lui. Imi plac aceste plimbari pentru ca stiu ca pot sa fac abstractie de tumultul orasului si sa ma bucur de tot ceea ce ma inconjoara.

Asa ca imi pun zambetul vesel in miscare, ma bucur de tenesi comozi pe care i-am ales si ma indrept cu ganduri bune spre locul preferat de plimbare. Aud undeva departe claxoane si parca ceva tipete, dar toate astea nu conteaza pentru ca eu ma bucur poate de una dintre ultimele zile de toamna.
Apoi privesc in jurul meu spre oameni, spre cei care sunt in jurul meu, poate grabiti, poate linistiti si constientizez ca cei mai multi par in ganduri, griji lucru pe care il sesizez si din lipsa unui zambet. Uneori ma gandesc cand ii privesc de ce oare preferam noi, oamenii, sa ramanem blocati in anumite tipare mentale negative si daunatoare. Sau pur si simplu suntem atat de preocupati de ceea ce viata ne ofera, incat uitam sa zambim.
Si apoi, mi-am amintit ca undeva, candva am intalnit idea de a ne schimba gandurile si de a fi ceea ce vrem sa fim, cu mai putine griji si mai liber.
Asa ca am ajuns acasa si le-am cautat de indata pentru a putea sa vi le impartasesc si voua cu mult drag. Asa ca iata-le mai jos ,incerca-le si ai sa vezi cum lucrurile se pot schimba pentru tine
- Umple-ti mintea cu ganduri de pace, curaj, sanatate si speranta pentru ca viata este asa cum ne-o fac gandurile.
- Nu incerca niciodata sa te rafuiesti cu cei din jurul tau pentru ca in cele din urma, tot tie iti vei face rau. In schimb, poti incerca sa nu pierzi nicio clipa gandindu-te la cei care nu iti plac :)
- Aminteste-ti ca singura cale prin care poti gasi fericirea nu este anticiparea recunostintei, ci a darui din bucuria de a darui.
- Trece-ti in revista binecuvantarile, nu necazurile!
- Nu ii imita pe ceilalti! Gaseste-te pe tine insuti si fii tu insuti pentru ca "invidia inseamna ignoranta", iar "imitarea inseamna sinucidere".
- Uita de propria nefericire, incercand sa aduci putina fericire altora. "Cand esti bun cu altii, cu tine insuti esti de fapt cel mai bun.

Nu va alarmati pentru ca nimeni nu ajunge de la o zi la alta la schimbarea dispozitiei si a gandurilor,totul tine un pic de practica si cu siguranta in fiecare zi, chiar daca nu veti simti de la inceput beneficiile, o sa vedeti mici schimbari. Totul este sa nu dezamagiti si vorba ai keep going orice ar fi!
Hai sa fie cu ganduri bune pentru toata lumea si acum cand stim ca mai depinde si de noi va fi mult mai usor!

autor : Adela Polverea